Java a Linux

Michal Choura mc na emlmac.uivt.cas.cz
Středa Březen 26 17:48:06 CET 1997

On Wed, 26 Mar 1997, Simonik Ivan wrote:

>  Trosku mimo, ale presto:
>
> Instaloval jsem JDK pro Linux. Prekompiloval jsem kratky applet,
> ktery pocital prvocisla a spustil jsem ho na Linuxu a na W95. Rikal jsem
> si, jak bude Linux rychlejsi a on byl o polovinu pomalejsi (spoustel jsem
> ho v MS-IE 3.0). Bylo to na stejnem stroji a s minimalni zatezi (zadna
> sit). Mate podobne zkusenosti? Nedava mi spat, aby muj oblibeny system byl
> porazen......

A pouzivate JDK staticky nebo dynamicky linkovany s motifem? On takovy
dynamicky linkovany motif dokaze appletviewer docela dost zpomalit.

A jeste jeden tip:  Zkuste ten applet pustit v netscape. Vetsinou tam beha
rychleji, ale nevim, jak to bude v pripade vypoctu prvocisel.

Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: mc na euromise.uivt.cas.cz       |
|WWW & Linux                www: http://euromise.uivt.cas.cz/     |
|Administrator                         EuroMise Center            |