SUID/SGID adresar?

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Březen 26 20:55:39 CET 1997

>Dobry den vespolek,
>
>Co delaji SUID/SGID bity u spustitelnych souboru, je myslim vcelku zname.
>Vsetecna otazka: co dela SUID/SGID u adresaru?

nastaveni sgid bitu u adresare vetsinou zpusobuje to, ze souborum vytvarenym
v tomto adresari se nastavuje stejna skupina jako ma adresar (za predpokladu
ze do tehle skupiny patri i vlastnik souboru)

>Jina vsetecna otazka: co dela SUID/SGID se soubory, ktere nemaji pravo 'x'?

predpokladam, ze nic zvlastniho :-); jako by tam nebyl

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael