Kompilace apache s php modulem

Dan Ohnesorg Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 27 12:31:46 CET 1997

Nevim si rady s nasledujici chybou. Pokousim se zkompilovat PHP jako
modul do apache, abych mohl prezentovat data z databaze v mysql.
Pokud se zachovam, jak nize predepsano

"Then edit your Confiration file for Apache and look for"
"the EXTRA_CFLAGS line and add -D\\\"PHP/FI-2.0b10\\\",

skonci kompilace apache takle:

gcc -c   -O2 -DLINUX -DSTATUS -D\"PHP/FI-2.0b10\"  alloc.c
alloc.c:0: malformed option `-D "PHP/FI-2.0b10"'
make: *** [alloc.o] Error 1

Neporadil by mi nekdo, co jsem udelal spatne? Vubec nemuzu na nic
prijit. Snad jen pro uplnost dodam, ze php nejde zkompilovat do
formatu cgi, kvuli nejake knihovne, ktere u nej nebyla, ale jako
modul se to zkompilovalo uspesne, jen ted nejde prekompilovat apache
tak, aby modul vzal na milost.

diky dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Pokrok je realizace utopii.