Kompilace apache s php modulem

Petr snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Březen 27 14:39:00 CET 1997

Dan Ohnesorg wrote:

> Nevim si rady s nasledujici chybou. Pokousim se zkompilovat PHP jako
> modul do apache, abych mohl prezentovat data z databaze v mysql.
> Pokud se zachovam, jak nize predepsano
>
> "Then edit your Confiration file for Apache and look for"
> "the EXTRA_CFLAGS line and add -D\\\"PHP/FI-2.0b10\\\",

Kdyz jsem ho kompiloval ja a cet si tohle looknul jsem se
:) po EXTRA_CFLAGS. Ten jsem,ale nenasel a tak jsem
tento krok vypustil a nicemu to nevadilo :-)

Pouze dal jsou odkazy na nexistujici adresare a jinak se jmenujici
knihovny.
staci to vsechno prelinkovat do pozadovaneho tvaru + opravit chybu
v linuxthreads ( viz _P vs. _PP )u RPM verze linuxthreads.

> skonci kompilace apache takle:
>
> gcc -c   -O2 -DLINUX -DSTATUS -D\"PHP/FI-2.0b10\"  alloc.c
> alloc.c:0: malformed option `-D "PHP/FI-2.0b10"'
> make: *** [alloc.o] Error 1
>
> Neporadil by mi nekdo, co jsem udelal spatne? Vubec nemuzu na nic
> prijit. Snad jen pro uplnost dodam, ze php nejde zkompilovat do
> formatu cgi, kvuli nejake knihovne, ktere u nej nebyla, ale jako
> modul se to zkompilovalo uspesne, jen ted nejde prekompilovat apache
> tak, aby modul vzal na milost.

Mam prekompilovan Apache 1.1.3 + PHP/FI 2b10 + podpora MySQL a logovani
stranek ( via. MySQL ).
Kdyz tak muzu poslat.

 S pozdravem
   Petr Snajdr