PPP a mala sit

PETR BLAHA Petr.Blaha na vscht.cz
Čtvrtek Březen 27 19:08:08 CET 1997

> Ahoj,
>      mam maly problem. Mam pocitac s linuxem, s modem, se sit. kartou a
> chodi mi spojeni PPP na meho ISP.  A ted ten problem. Potreboval bych, aby
> se na ten linuxovy stroj mohlo pripojit nekolik stanic s WIN95 a napr.
> Netscapem a aby vyuzivali pripojeni na Inet. Jak nastavit ty stanice s WIN95
>
> to bych vedel. Prosim poradte jak nastavit linuxovy server.
>
>           Dekuji predem za spoustu blbuvzdornych odpovedi.
>
>                                         Petr.

Taky mam takovy problem
Mam linux pocitac penguin a na nem poveseny modem . Zatim mi chodi
uugetty pres /dev/ttyS1 . Takze ATD??????? a uz to bezi , ale jak
rozchodi PPP server je vetsi problem . Mam navod z knihy od
Satrapy linux internet server kde je to castecne popsano.
      Udelal jsem si v /etc/passwd account ppp aby zpoustel
/etc/ppp/ppplogin , v ppplogin je pppd -detach ale jeste se to musi
server penguin nejak routovat. Penguin sedi v siti a pres rozhrani
eth0 nejak musi propoustet packety ven . Problem je ale jestli
pouzit pro vzdaleny pocitac statickou IP adresu nebo naopak
pouzit dynamickou . Fakt jsem v tomhle zacatecnik ackoliv jedu
v linuxu uz vice jak rok

Cau Petr