CD-ROM

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Březen 28 11:22:56 CET 1997

>Prosim vas nekamenujte, pokud se ptam na absolutni jednoduchost, ale jsem v
>LINUXu uplny novacek. Nainstaloval jsem si RedHat Linux z pevneho disku
>(stazeno z Internetu). Ted bych chtel pripojit mechaniku CD-ROM a nevim,
>jak na to. Poradite mi nekdo?

pokud sis nainstaloval dokumentaci, tak si precti /usr/doc/HOWTO/CDROM-HOWTO

>Byl bych take rad, kdyby jste mi take poskytli odkazy na nejake dobre
>zdroje informaci o LINUXu vhodne pro zacatecnika.

skolicky:
 http://limax.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/index.html
Czech Linux Homepage:
 http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/

jinak napr.
 ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/docs/HOWTO/
 ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/docs/FAQ/
 ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/docs/LDP/

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael