Bootmanager

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Pátek Březen 28 11:51:29 CET 1997

Pavel Ruzicka wrote:
> Muzete mi nekdo poradit, jestli existuje nejaky Bootmanager misto LILO.
> Neco na zpusob OS/2 bootmanageru, ze bych si mohl vybrat bootovaci
> partition z menu sipkama.
mam velice dobre zkusenosti s System Commanderem. Ale neni free.

No na druhou stranu neni zase az tak drahy....

Umi bootovat OS2, UN*X, NT, W95, DOS, Novell a jine. Za zvlaste
zdarilou moznost povazuji Multi-boot na FAT, kdy si na prvni primarni
FAT partition nainstalujete treba NT, w95 a sest ruznych verzi DOSu a
OS2 a SC to vsechno umi bootovat zvlast. Neni pak potreba treba pri
bootu dosu zadavat klasicke micro$ofti NT->W95->DOS :-) Taky umi
pridavat bootovaci flag.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+