BS/DEL, keypad v xtermu

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Pátek Březen 28 20:17:51 CET 1997

Prominte, jestli tohle uz tady bylo.  Na konzoli (ve virtualnich
terminalech) bez problemu pouzivam backspace ve vsech programech.  V
xtermu vsak backspace v nekterych programech (nikoliv vsak v bashi)
vypisuje ^H. Povestne po tehle strance jsou less a ftp.

Jak jsem jiz rekl, kdyz spoustim stejny program na "konzoli",
backspace se chova tak, jak ma.

Dale jsem si vsiml, ze kdezto na konzoli muzu pouzivat keypad stejne
ve vsech aplikacich, v xtermu mi zlobi podobne jako backspace. V bashi
opet funguje normalne. Ale v ftp a less a napriklad dialogu keypad +
NumLock ma velmi prekvapujici pusobeni.

Vi nekdo, jak na tento problem? Cetl jsem, ze do xtermu je staticky
vlinkovan libtermcap. Mohl by byt problem tady? Rovnez jsem zkousel
nasledujici resource settings:

XTerm*appkeypadDefault:true
 XTerm*ttymodes: erase ^? kill ^U intr ^C quit ^\ eof ^D susp ^Z start
^Q stop ^S eol ^@

Ale bez jakehokoliv vysledku.

--
Nathan L. Cutler