snmp a ppp

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Sobota Březen 29 11:31:56 CET 1997

Zdravim,
zase jsem narazil na problemek se snmp. Zprovoznil jsem ppp na stejne
masine co bezi snmpd ale problem je, ze kdyz se pripojim a vytvori se ppp0
tak snmpd to vubec nezaregistruje. Furt mi rika ze mam jen lo0, eth0 a
eth1. V /etc/snmpd.conf je ppp0 uvedeno a taky jakmile ho restartuju tak
se ppp0 v seznamu interfaces objevi. Nevi nekdo, jak ho donutit aby se
sem-tam kouknul, jestli nejaky interface nepribyl? Trochu podobny je i
problem c.2: Na eth interfacech mam aliasy, ale snmpd je ignoruje. nevite
jak to zaridit aby mi ukazal jak eth0 tak eth0:0 ?

Diky
Michal Ludvig <Michal.Ludvig na qed.cz>