Emacs a nastaveni site (pomaly start)

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Pondělí Březen 31 23:06:05 CEST 1997

    Michal> Pokud nekomu nabiha Emacs na samostatnem
    Michal> pocitaci s nastavenou siti rychle, prosim ho, aby mi
    Michal> popsal, jak to ma nastavene.

Ja jsem to udelal tim, ze jsem si vytvoril pro sebe fiktivni domenu
(baffle.cz) a dal jsem sve masine jmeno v ramci teto domeny.

/etc/resolv.conf:
	nameserver 195.70.130.1
	nameserver 194.50.6.66
	domain baffle.cz

/etc/hosts:
	127.0.0.1       loopback localhost
	192.168.2.1	goober.baffle.cz goober

No a jeste je vhodne pripomenout, ze na obcasne pripojene masine
davame do /etc/host.conf radek "order hosts,bind", takto:

/etc/host.conf:
	order hosts,bind
	multi on

HTH

--
Nathan L. Cutler <ncutler na terminal.cz>
Linux Enthusiast