MetroX a mys

Ondrej Pech pecho na b19b.vscht.cz
Pátek Květen 2 09:47:37 CEST 1997

> From linux na muni.cz Wed Apr 30 16:23:59 1997
> Subject: MetroX a mys

>  Robert Gogela psal:
> <Pouzival jsem Mitsumi 2-tl. mys donedavna a behala
> <bez problemu s gpm, XFree 3.1.2 i 3.2, xInside i MetroX.
>                                                  --------
>
> Znamena to, ze jste pouzival mys a MetroX bez problemu? Ja jsem naopak
> musel od Metra ustoupit, protoze mi bud slo gpm a pak ne Xwindow a nebo
> kdyz jsem gpm zabil, Xwindow slo. Mam tritlacitkovou mys Genius v
> MouseSystems mode, Metro X  v. 3.1.2 z RH4.0. Muzete mi poradit? Diky
> predem.

MetroX sice nepouzivam, ale mel jsem problem se stejnymi priznaky - v X mys
sla pouze pokud jsem killnul gpm.

V XF86Config byla mys nastavena na /dev/ttyS0 a v /dev bylo mouse link na
cua0. Pomohlo predelat link na ttyS0.

Ondra

P.S. Mys mam rovnez tritlacitkovou Genius. Chodi v obou modech -
MouseSystems i micro$oft. Take jsem se setkal s Genius mysi Mouse Pal (Plug
and Play !*#$%), ktera nema prepinac MouseSystems/micro$oft a chodi pouze
jako micro$oft a to tritlacitkove.

Uzivatel Veverky