Perl a ceske locales

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Neděle Květen 4 14:23:04 CEST 1997

Dobry den,

minuly tyden jsem napsal:

> pred nejakou dobou jsem upgradnul libc na 5.4.23 a ted jsem narazil na
> problem, kdyz jsem si chtel do Perlu 5.003 doinstalovat modul MailTools.

Ukazalo se, ze problem neni v libc, ale v ceskych locales. Kdyz zrusim
nastaveni LANG a LC_ALL, Perl se chova korektne. Pokud je nastaveno

LC_ALL=cs_CZ.iso88592

tak nelze pouzivat modul Config.pm a moduly na nem zavisle. Dokonce i
perl -V vypise misto

Summary of my perl5 (5.0 patchlevel 3 subversion 0) configuration:
  Platform:
    osname=linux, osver=2.0.0, archname=i586-linux

tohle:

Summary of my  ( patchlevel  subversion ) configuration:
  Platform:
    osname=, osver=, archname=

Locales mam nahrane z http://cs.felk.cvut.cz/~xsauer/locales.htmlx ,
verze 0.1.0. Je nekde nejaka novejsi ?

--- Marek Kubita                         home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                         work: marek na corpus.cz