asWedit

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Květen 5 15:41:56 CEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Miroslav Lednicky wrote:

> Co je tim rozumeno - "standartni podpora cestiny v X"? Ceske fonty tam
> mam (nainstaloval jsem si balicek cstools), jak zajistit klavesnici a
> jeji prepinani?
>
> 				Miroslav Lednicky.

Nainstalovat si prepinani klavesnice prez XKB a pak vse funguje perfektne.
Ja sam to doma pouzivam i asWeditem 3.0 bez problemu. Ten balik pro xkb byl
kdysi poslan do konference a mozna se i nekde nachazi na ftp.

				Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *