Tiskarna LJ5P

Jiri Vaclavovic HOMER na hermes.zcu.cz
Úterý Květen 6 08:18:12 CEST 1997

    Dobry den,

    chtel bych se zeptat, co mam udelat, abych prinutil tiskarnu
LaserJet 5P tisknout pod Linuxem v rozliseni 600dpi. Pouzivam RedHat
4.1, kde jsem nastavil tiskarnu LaserJet 4 a 600dpi - to nefunguje.
Pak jsem zkusil ghostscriptem prevest ps soubor do PCL (s parametrem
-r600x600) ale to taky nejde. Pri tisku v 300dpi se stranky tisknou
spravne, pri pokusu o 600dpi tiskne stale v 300dpi ale vsechno je
dvakrat vetsi (takze mam na strance jenom 1/4 obsahu). V DOSu a
Windows funguje 600dpi bez problemu.
    Pak bych se chtel jeste zeptat, jestli jste nekdo nezkousel
"pocestit" program lout. Stahnul jsem si balik lout.latin2.2.0.tgz,
nainstaloval ho, v dokumentu mam prikaz @InitialLanguage{ Czech } ale
na tiskarne ani v ghostview se cestina nezobrazuje.

                            Predem dekuji za kazdou odpoved

                                                    Jiri Vaclavovic
                                                  homer na hermes.zcu.cz