BinHex - jak prevest

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Květen 6 17:50:44 CEST 1997

> dostal jsem postou prilohou "soubor.PCT". V hlavicce je toto:
>
> (This file must be converted with BinHex 4.0)M
> :#e"KCf9I-6-Z8%08!&"*3e4039KY!!!!!Qq%!!!!!2kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!M

Coby macar (linuxak) to vim tak napul. BINHEX je soubor zakodovany programem
BINHEX4, tak aby ho bylo mozno poslat postou nebo stahnout na strojich, ktere
neznaji rozdeleni resource/data fork atd. NA macovi se nacha rozbalit
StuffIt expanderem a dalsimi utilitami (v podstate vsim co komprimuje).
Na linuxu by se snad mohl vyskytovat nejaky unbinhex, mozna to pujde
i novejsi verzi uudecode, ale spis ne.
Pokud se podivate do Netscape Navigatoru pod volbu applications, jiste
tam najdete nejakou aplikaci urcenou pro soubory HQX.

				Ondra