BinHex - jak prevest

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Květen 7 09:48:13 CEST 1997

On Tue, 6 May 1997, Lubos Bohm wrote:

> Nevite nekdo co je to za format a co s nim pod linuxem (unixem) ?

BinHex je novy zpusob, jak posilat postou binarni soubory (podobne jako
uudecode / uuencode), vymysleny Applem a zhusta pouzivany zpravidla na
Macintoshich. Prace s nim je problematicka - mam prekladac na BinHex pro
DOS, ale ten to zpravidla udela blbe (bud je to nova verze, nebo neni
kompat.; proste mi to tu vubec nechodi). Ja osobne bych doporucil pozadat
druhou stranu o znovuodeslani pri pouziti nejakeho normalnejsiho formatu.

Jediny program, ktery by si s tim mel podle mne poradit (ale to neni
jiste) je PegasusMail. Pod Linuxem bohuzel dost pochybuji - tam je stary
dobry uudecode / uuencode.
                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |