.htaccess

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Květen 12 09:05:07 CEST 1997

Zdravim vsechny!

	Hrabu se tady v dokumentaci od httpd a stale nemuzu prijit na to,
jaky format ma soubor .htaccess, ktery urcuje pristupova prava v adresari,
ve kterem je umisten. Pouziva to nekdo?  Taky by mne zajimalo, co vsechno
potrebuje httpd na dotaz na heslo. Spousti se na to nejaky CGI script, nebo
tak? Haze mi to tu totiz chyby a nevim proc. :-(

				Miroslav Lednicky
--