Moduly 2.0.30

Zdenlk Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 09:33:33 CEST 1997

Zdravim,
 posledni casek jsem se tady pozastavoval nad kdejakym upgrade, dneska to
bude nad moduly.
Stahnul jsem si moduly 2.0.30 a jadro 2.0.30 (vcetne src) z martulinky (tam
jsou verze pro i586). Po instalaci a prekompilovani.
(make config; make dep; make clean; make zlilo; make modules; make
modules-install)
mi masina hlasi roztomilou hlasku (pokusim se o volny preklad)
Vas kernel 2.0.30 ma potize s moduly verze 2.0.30 - opatrete si
odpovidajici verzo modules.
At si to prevracim jakymkoliv smerem, tak me nenapada nejaky *zjevny*
problem. Preklad je o.k. jen hafo warningu ze se kdesi srovnava signed a
unsigned.
Jedine, co me napada, ze mi chybi nejake dalsi rpm pro i586, ale pote, co
mi update PAM odstrihnul *veskere* pristupy k masine a musel jsem
reinstalovat base se mi moc nechce experimentovat.
Kdyz uz jsem u tech upgradu, jak je mozne, ze rpm -Uvh pam*.rpm (pam a
pam-config) probehne bez nejakych chyb/warningu a pak ustrihne masine
jakoukoliv moznost se prihlasit neanonymne ? Podotykam, ze se mi stalo i na
ciste i386 s rpm i386, takze problem i586 rpeemek to nebude.
Z.M.
P.S. Podobne problemy jsem mel i s NetKitem ....
je nekde nejake *spolehlive* How-to nebo FAQ pro updaty sustemu co se tyve
*kritickych* casti tohoto typu ?