XFree 3.2 pre Virge 2MB

Pavel Zdenek zdenek na math.feld.cvut.cz
Pondělí Květen 12 10:11:04 CEST 1997

On Mon, 12 May 1997, AXON Net s.r.o wrote:

> Caute all ....
>
> Mozte mi prosim Vas poradit skadial stiahnut podporu graf.karty Virge 2
> MB do X-iek  ??????
>
> 			Vdaka za info ...
>
> 				Jozef Slovak on irc gulo
> 				   gulo na antisocial.com
>
> P.S: Ma internet idem dial-upom .Skusal som stiahnut X-Free 3.2 zo
> sunsite ale hlasilo mi to ze bude tahat cez 7 Hod ....

Staci Vam XF86_S3V.tgz. Nepotrebujete snad ani dokumentaci, nepamatuju se
ze by v XF86Config byly v sekci definice videokarty nejake specialni
prikazy, jestli vubec nejake... pro CESNET je to asi nejrychlejsi ze
sunsite.mff.cuni.cz, ale jestli jste treba na BohemiaNetu, tak to Vam
neporadim...

Pavel ZDENEK
zdenek na math.feld.cvut.cz