Vypaleni CD pro linux

Tomas Cermak cermak na fsv.cvut.cz
Pondělí Květen 12 11:50:01 CEST 1997

> * podle me by bylo nejlepsi udelat image nekde pod Linuxem
>   (pomoci mkisofs), vypalit se klidne muze i pod Windows...
>   Hlavni vyhoda Rock Ridge je, ze je plne kompatibilni s konvenci
>   DOSu (dlouha jmena a pristupova prava jsou ulozena mimo adresar, tudiz DOS pak neni
>   zmaten). Navic se zaznamenavaji pristupova prava, takze muzete pod
>   Linuxem rozlisovat spustitelne a nespustitelne soubory...

Jen male varovani -- delali jsme si cedecko s dlouhymi nazvy s
nadeji, ze bude citelne pod linuxem. Cele jsme to delali pod Win95.
Vysledek skvele funguje, ale zase jen pod 95 (NT jsme nezkouseli, ale
asi taky). V Linuxu jsem to nebyl schopen precist (jen zkracene
nazvy). Mozna ze je chyba mezi zidli a klavesnici.

Pro druhe cedecko jsme delali image pomoci mkisofs v Linuxu a palili
preci jen pod win. Vysledek je plne funkcni jak v linuxu tak ve win95.
Poradi si to i s linky, coz ve win neumim.

                            Tomas Cermak
P.S. vypalovaci software = WinOnCd 3.0