gdb && fork() II

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Květen 12 15:54:55 CEST 1997

On Mon, 12 May 1997, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:
> Ahoj vsichni, uz jsem tu zase !
>
>   nekdo bylo mi navrhnuto pouzit v GDB attach, neb nefunguje to, nacpu
> tam attach cislo_procesu a jediny co to udela, ze to ukonci aktualni
> debugovany prog.
> 			programatori, HELP

 A nezastavi jej to pouze? Jinak se da take pouzit

	strace -f -o vystup.txt program parametr...

V souboru vystup.txt pak budou vsechna systemova volani, ktera program volal.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *