Hesla pro httpd

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Květen 12 16:05:27 CEST 1997

On Fri, 9 May 1997, Miroslav Lednicky wrote:

> Zdravim vsechny!
>
> 	Mam nasledujici problem: Rad bych dal pristup k nekterym WWW
> strankam na svem serveru jen uzivatelum, kteri zde maji zrizen ucet.
> Je to nejak snadno realizovatelne, nebo je nutno vsechny uzivatele
> a jejich hesla znovu nadefinovat i pro httpd.
> 	jako httpd pouzivam apache.

 Pri pouziti souboru pro hesla /etc/passwd, by to melo fungovat. Problem
je pouze s bezpecnosti, protoze hesla se prepaseni po siti nekodovane.
To by ale mohl vyresit patch na apache, ktery jej umi nastavit, aby se
komunikovalo pres SSL. Pri url se pak musi pouzit (https:).

Doma jsem to skousel s apachem 1.1.1 a docela to fungovalo.

> 					Miroslav Lednicky

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *