Ceske locales x netscape etc. (Bylo: Perl a locales)

SAVINEC na FENIX.ZCU.CZ SAVINEC na FENIX.ZCU.CZ
Úterý Květen 13 11:12:23 CEST 1997

> Date sent:      Mon, 12 May 1997 18:07:57 +0200 (MEST)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Michal Choura <mc na emlmac.uivt.cas.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Re: Ceske locales x netscape etc. (Bylo: Perl a locales)

> Konkretne Netscape pri nastavenem LANG=czech spadne "jeste drive, nez se
> staci spustit", tedy okamzite po spusteni se presune do stavu zombie.
> Napr. AcrobatReader pro Linux pri stejnem nastaveni vypise po spusteni
> hlasku "ISO 8859-2 not supported, setting to ISO 8859-1", a neumi tedy
> [...]

CO se tyce cestiny v XWindows, tak jsem to vzdal alespon
prozatim ... je to nejake ... premyslim o tom, ze si nainstaluju
ty starsi, kde CStools chodili bezvadne.

   Petr Savinec <savinec na fenix.zcu.cz>
  tel. 019/7236881-230(322)