Problem s loginem

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Úterý Květen 13 13:42:53 CEST 1997

Zdravim,

pres vikend jsem si hral se svym domacim Linuxem, nastavoval jsem
ruzna prava. Od te doby se muze nalogovat pouze root. Kdyz se
zkusim nalogovat jako obycejny uzivatel, dostanu hlasku "cannot
exec login shell" (nebo neco v tom smyslu).

Pokud zkusim jako root pouzit su dostanu nasledujici:
$ su uzivatel
su: cannot exec /bin/bash : Permision denied

Nevite nekdo co s tim ?

Upozornuji, ze prava bashe jsou nasledujici:
rwxr-xr-x  root  root

Zrovna tak skoro vsechno v adresari etc.

Uz ze zoufalstvi jsem skusil nastavovat vsude rwxrwxrwx a nic.

Prosim pomoc -> dekuji.
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.