Vypaleni CD pro linux

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Květen 14 14:43:17 CEST 1997

On Tue, 13 May 1997 SAVINEC na FENIX.ZCU.CZ wrote:

> Ja jsem vsechno(600MB about Linux) delal pod W95, v podstate vsechno
> jsou dlouhe nazvy, a vysledek byl perfektni ... v Linuxu vsechno
> dlouhe taky ... myslim, ze je to problem s vypalovackou a jeho SW,
> protoze na CD je fs ISO 9660, ktery dlouhe nazvy podporuje ...  Petr Savinec <savinec na fenix.zcu.cz>
>   tel. 019/7236881-230(322)

A co linky, pristupove prava. (Bez liniek sa CD debianu a redhatu asi
nezaobide) Co na to povie DOS. A ake dlhe mozu byt tie nazvy? Mam dojem, ze
iso 9660 to ma obmedzene na 32 znakov (neviem to iste.) A aka je maximalna
hlbka adresarovej struktury. Nie je to len 8 urovni?

			jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

PS: Chcel som tym povedat, ze jednoznacne odporucam robit image pomocou
mkisofs.

----- nazvy I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones