IPX v Dosemu

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Středa Květen 14 17:06:19 CEST 1997

Muze mi nekdo poradit ? - kdyz jako root spustim dosemulator a v nem
postupne lsl, pdether, ipxodi, netx, tak vsechno v pohode funguje a
muzu se zalogovat na Netvoruv server. Kdyz se o totez snazim jako
kdokoliv jiny (ne root), tak pri pokusu o spusteni pdether mi tento
tvrdi, ze nemuze pripojit IPX protocol (ID 8137) a ze je "bad type".

diky za kazdy podnet

ps: kernel - 2.0.28
    dosemu - 0.66.3

                                     Ales Horak