Instalacia siet.tlac.

Martin Vysohlid vysohlid na ipp.cas.cz
Středa Květen 14 18:55:35 CEST 1997

On Tue, 13 May 1997, Jaroslav Brandis wrote:

> Zdravim ...
>
> Nevie mi niekto poradit ako nainstalovat sietovu tlaciaren pod
> linuxom(slakware). Pokial mozno trochu blbovzdorne. Alebo aspon nejake

blbovzdorne to neni asi nikde - lidska blbost (myslim i svoji) je
neomezena, chce to hodne cist HOWTO, man a zkouset

> linky na tuto problematiku. Vdaka ...

Predpokladam, ze tiskarnu chcete mit pripojenou k pocitaci s linuxem a
tisknout na ni z okolnich pocitacu.

Nejprve je treba zaridit, aby tiskarna tiskla z linuxu.
Jak to udelat najdete v Printing-HOWTO
(napr. na ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/docs/HOWTO/Printing-HOWTO)
V tomto HOWTO je odkaz na puvodni verzi, ktera me  prisla srozumitelnejsi
(viz http://www.picante.com/~gtaylor/pht/old/printing_toc.html)

Nyni je nekolik moznosti jak tisknout z ostatnich pocitacu

1)pres NFS, -vhodne pro tisk z druheho unixu
  pripadne po nainstalovani xfs i z dosu

2)pres sambu -tisk z win3.11 nebo W95 (snad je nejaky klient od MS i pro
dos) - viz SMB-HOWTO

3)pouzit emulator NOVELLU a tisknout jako na novelu. Myslim, ze se jmenuje
  mars, ale nezkousel jsem ho

S pozdravem M.V.