IPX v Dosemu

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Čtvrtek Květen 15 09:37:00 CEST 1997

> Proc spoustite ty veci pred netx ?
> Pokud mate v souboru /etc/dosemu.conf v sekci networking support:

Protoze existuji dva zpusoby, jak spustet IPX/SPX
    - tzv. direct IPX - to je ten co popisujete
    - a pres packet driver - to je ten o ktery se snazim
rozdil je v tom, ze ten prvni zpusob pouziva Ethernet_802.3 a ten
druhy Ethernet_II a ja potrebuju prave ten druhy.

Problem neni v tom, ze by to nefungovalo, ale ze to funguje jen
rootovi - soubor /usr/bin/dos ma pritom nastaveno suid (-rwsr-xr-x),
zkousel jsem pridat i g+s a user ktermu to neslo byl pritom ve
vlastnicke skupine souboru /usr/bin/dos.
Ten pdether pri spusteni pise mimo jine ze nemuze najit MAC adresu.
Nemohl by byt problem v pristupu k nekteremu spec. souboru (/dev/..) ?

Nicmene pokud by se mi nezadarilo, budu muset pristoupit na ten prvni
zpusob (direct IPX), ale ten vyzaduje (podle NOVELL-HOWTO) spusteni
ipx_interface add..., ktery bych mel zizkat prelozenim ze zdrojaku,
ktere by mely byt v dosemu distribuci v adresari ipxutils, ale nic
takoveho jsem tam nenasel - ???

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library
                                     System administrator