Problem s loginem

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 15 13:49:33 CEST 1997

> Jak vypada ls -ld /bin ?
> Musi byt x pro vsechny.
>
> Jaroslav Honsa

Diky vsem za rady,

problem byl v pravech adresare lib (tam kde jsou knihovny libtermcap.so

apod.) - uzivatele byli nahrani.

Ted uz mi hazi permision jenom xterm a nevim proc. :-(

Ktery vsechny adresare a knihovny potrebuje ?
(Napr. o adresari lib v manu bashe nebylo ani slovo - cloveku to dojde
az o to nahodou zavadi)

Dik.
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.