SQL na Linuxu

Jaroslav Pribyl pribyl na space.cz
Čtvrtek Květen 15 20:54:47 CEST 1997

Preji dobry vecer,

chtel jsem se zde zeptat na existenci SQL serveru pro Linux. Tusim, ze
neco takoveho existuje, ale nevim kde. Byl bych vdecny za radu v tom
smyslu, ze se dozvim, kde to lezi a jak nejlepe provest instalaci. Tez
by me v souvislosti s timto zajimalo, jestli existuje pro linux nejake
free vyvojove prostredi vypadajici jako IDE treba C++, nebo jestli budu
muset pouzivat "jen" kompiler C++ obsazeny skoro ve vsech instalacixh
linuxu.

  Pokud s tim nekdo mate zkusenosti, muzete mi odpovedet i na muj soukr.
e-mail. Vsem, kteri budou ochotni poskytnout nejake informace, predem
pekne dekuji.

    Priba