Problem s loginem

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Květen 16 09:09:38 CEST 1997

On Thu, 15 May 1997, Michal Polak wrote:

> Ted uz mi hazi permision jenom xterm a nevim proc. :-(
>
> Ktery vsechny adresare a knihovny potrebuje ?
> (Napr. o adresari lib v manu bashe nebylo ani slovo - cloveku to dojde
> az o to nahodou zavadi)
>
> Dik.
> --
> 						 Michal Polak
> Contact:
> 	addr:   Pavlovska 33, 623 00, BRNO, Czech Republic
> 	tel: 	05/ 38 27 14
> 	e-mail: mpolak na fi.muni.cz
> 	web:	http://www.fi.muni.cz/~mpolak
>
> Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
> [...]
Jestli mate Red Heat Linux a tudiz rpm, muzete zkusit
rpm -Vvf /usr/X11R6/bin/xterm
Melo by to vypsat vsechny soubory, ktere xterm potrebuje a jsou zmenene
proti originalu.
Mimochodem, jestli tohle neni bod pro RH, tak uz nevim ...

Jaroslav Honsa