Sparc + 2.1.X

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 19 23:29:46 CEST 1997

>Hello ..
>
>Ma niekto rozbehany kernel 2.1.X na SPARC-Linuxe ?? Potreboval by som
>konkretne vediet, ake library sa daju pouzit. Libcy-5.4.23(az po 5.4.29)
>sa tvaria dost neprelozitelne, a glibcy 2.0.3 sa spravaju podobne.
>
>Respektive, behaju soundy aj na 2.0.X kerneli ?

2.1.x sice nepouzivam, ale sound driver je uz v 2.0.29; ma jednu _vadu_,
a to sice je nutno ho prelozit jako modul (nejde dat primo do jadra).
Ja pouzivam upraveny modul pro kartu amd7930 (upraveno Pavlem Popelkou ---
pop na fi.mui.cz), ktery umoznuje navic proti standardnimu ovladat hlasitost
pres ioctl.

(stalo se mi, ze kvuli audiu stroj sem tam zatuhne, ale to se od
pre pre pre pre pre alfa driveru da tolerovat :-)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael