filtr mailu

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Květen 20 00:14:45 CEST 1997

On Mon, 19 May 1997, Jan Redl wrote:

> Pokousel jsem se filtrovat postu, do .forward jsem napsal
> "| /usr/local/bin/mujprogram "  ,ale posta se mi vraci s:
>
> 550 /home/jare/.forward: line 1: "| /usr/local/bin/mujprogram " ... User
> jare doesn't have a valid shell for mailing to programs
>
> Co je potreba udelat aby to chodilo?

Pridat vas shell do /etc/shells.

Nebo pouzivat pro filtrovani posty procmail a pouzit ho v sendmailu jako
lokalni mailer, pak lze misto .forward pouzit rovnou $HOME/.procmailrc.

--- Marek Kubita                         home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                         work: marek na corpus.cz