Off topic: sendfax

Ondrejicka Stefan ondrej na idata.sk
Úterý Květen 20 09:30:10 CEST 1997

On Tue, 20 May 1997, Pavel Lisy wrote:

> 2. Neni mi uplne jasne jak budu faxovat z W95, WNT. Chapu ze to poslu
> pres sambu na PS tiskarnu, ale jak se zada fax-cislo? V clanku p.

Ja som sa pred kratkym casom s tym zaoberal. Pouzivam sice na faxovanie
program efax, ale na spoolovanie pouzivam upravene programy z mgetty.
V originalnej distribucii mgetty-1.0 som nasiel nejake odkazy na win
klientov. Existuje nejake makro do Wordu,ktore som neskusal. Dalej tam bol
odkaz na windowsovsky program respond + nejaky perlovsky skript na strane
UNIX-u. V sambe sa nadefinuje tlaciaren, ktora vola ten perlovsky skript.
Vo windowsoch sa nadefinuje ako postscriptova vzdialena tlaciaren.
Ak sa posle tlac na tu tlaciaren, na linuxe sa spusti ten perlovsky
skript. Respond visi na nejakom TCP porte na windowsovskej stanici. Ked
mu pride request vyhodi okno v ktorom sa zada tel. cislo , adresat,
odosielatel ...
Na respond sa konktuje ten perlovsky skrip, ktory si cislo a ostatne udaje
nacita a potom naspooluje fax trebars cez faxspool. A ostane uz zabezpecia
programy na strane linuxu ...
Nechce sa mi velmi hladat kde sa to vsetko da najst. Ak budes hladat
najdes.

		Caf Stevo 	(ondrej na elf.stuba.sk , ondrej na idata.sk)