Cestina v XFree 3.2

Martin [Keso] Keseg mkeseg na sk.oracle.com
Úterý Květen 20 15:48:56 CEST 1997

At 15:38 20.5.1997 +0200, you wrote:

>    Dobry den,
>
>    chtel bych se zeptat, co vsechno je treba udelat pro pocesteni
>XFree 3.2. Stahnul jsem si balik cstools, ale to nefunguje. V archivu
>konference jsem nasel nekolik rad, ale zadna nepomohla. Kdyz pisu v
>xtermu nefunguji ceska pismena (v horni rade misto cislic), pri
>stisknuti mrtve klavesy se na zacatku raky vypise (arg 4) a potom po
>stisku napriklad i vypise iiii.
>
>                                                    J.Vaclavovic

Hello,...

Tento problem ak sa dobre pamatam odstranuje nastavenie env premennej LANG
v tcsh setenv LANG Slovak (Czech) v bash sa presne nepamatam ale bolo v
readme na pocestenie konzoly.

						Keso
x.x. dufam ze som nestrelil uplnu blbost

Q: Oooooooook ?                         Martin [Keso] Keseg
A: Som v bazinach !                     http://www.oracle.sk