perl i v DOSu? (off-topic)

Dobias Ladislav XDOBIASL na electra.felk.cvut.cz
Čtvrtek Květen 22 13:30:58 CEST 1997

Dobry den,

obcas jsem se v teto konferenci docetl, ze perl je vynikajici a
prenosny...  :-)
(Proto pisu do teto konference).

Tak jsem snazil sve skriptiky predelat ze sh/awk/find/grep/sed do
perlu. To bylo v pohode (az na me neznalosti perlu :-)

Problemy zacaly az kdyz jsem to chtel prenest do DOSu (jednalo se o
nejakou praci se textem a se soubory):

1) Docela byl problem s pameti. Verze perl pod DOS, ktere jsem
sehnal, umely pracovat jen do 640kB, popr. 1024kB :-(

2) Zase vsechny verze mi tiskly velikost souboru jen v 16b int!
tj. jen -32768 az 32767...
[ (....,$size,....)=stat(..); print $size;) ]
To byl asi problem pri portovani... (divim se, ze nebyl odstranen -
asi to nikdo moc nepouziva pod DOSem?)

3) Problem byl i vyuzivani skriptu z $PERLLIB (napr. find.pl - ale
ten jsem trochu "prasacky" upravil, ze uz jakz takz beha...):
nebyl prikaz `pwd`, (..$nlink..)=stat(..) nevraci pocet podadresaru+2,
atd...

(verze portovaneho perlu byla 4.036 nevim ze kdy)
OTAZKA:
Nemate nahodou nekdo jiz tyto problemy pod DOSem vyresene?
(Me pozadavky jsou aspon: neomezena pamet jako v linuxu, int
32 bitu, popr. upravene skripty pro DO$/WINDOZE.)
Nejak se mi to nechce upravovat ve zdrojacich, kdyz uz to urcite
nekdo ma...

Tedy chci dobry port perlu pod DOS (WIN/WIN32).

Odpovedi, prosim, na moji adresu.

Zdravi
Lada Dobias