Cestina v XFree 3.2

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Květen 22 14:25:47 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Sauer David wrote:

> Dobry den,
>  shrnul bych par mych zkusenosti s RH, XFree 3.2 a cestinou.
>
>  1.) Mam XFree z redhatu 4.1
>  2.) Pravdepodobne _neni_ vhodne instalovat knihovny z cs-tools (
> fonty ano ), tyka se verze 0.19 a vsech nizsich

Kniznice by sa nemali instalovat. Su zo starsej verzie XWindows (RH 4.0).

>  3.) Celkem v pohode funguje XKB extension, ma problemy jen se
> starsimi aplikacemi (ktere pouzivaji funkci XLookupString) - a Motifem

Ja vystacim s malym mnozstvom aplikacii, takze nemam vyskusane velke
mnozstvo programov. Z tych motif-ackych pouzivam napr. grok, xmcd a
diakritika funguje.

>  4.) Pokud aplikace nefunguje s cestinou spravne, lze si pomoci
> nastavenim promenne takto(bash): export _XKB_CHARSET=iso8859-2 (ale
> skutecne jen pro starsi aplikace, pokud tuto prommenou nasavite pro
> vsechny aplikace, nebudou zasa fungovat ty nove)

Ja to mam nastavene stale (v niektorom inicializacnom skripte pre X).

>  7.) Mam prepinani cestiny pomoci Shift+Shift

Shift+Shift, SrollLock, RAlt(docasne) - signalizacia diodou ScrollLock

>   To je snad vse, pokus nebude poskozen muj /etc/XF86Config, pokusim
> se ho nekde vystavit nebo poslat

Potrebny patch je napr. na
ftp://hron.fei.tuke.sk/pub/Linux/localization/xkb.tar.gz

Potom je potrebne precitat README.cs-tools a upravit podla navodu
XF86Config.

>                                 David Sauer

				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----