grabnuti klavesnice na konzole

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 22 15:39:03 CEST 1997

 Ahoj

>Pokud ale nechces, aby se programek spoustel (tento zpusob vlastne jakoby

Mas pravdu nechci :-)

>napise na klavesnici dane znaky...) budes muset pravdepodobne upravit trosku
>jadro - ovladac klavesnice. Ovsem problemem popsaneho reseni je, ze
>programek se spusti s uzivatelskymi pravy prave prihlaseneho uzivatele
>(pokud vubec je nekdo prihlasen na konzole), pokud neni, tak zadane
>uzivatelske jmeno bych tedy mit nechtel :-))))
>
>Myslim, ze chces udelat neco jako {Ctrl, Shift, AltGr}+ScrLck. Potom bude
>nejlepe se podivat do zdrojaku jadra... (REKLAMA: doporucuji pres LSD - uz
>je tam i 2.1.41, zatim co ani na sunsite.mff ani na fi.muni nebyla :-)))

Hmm do jadra zasahovat nechci, ale ted me napadlo, ze by se to mozna dala
zkombinovat tva idea s tim demonkem --- spoustel by se jenom kratky
programek, ktery by tomu demonovi poslal signal (pripadne data skrz trubku
nebo socket). Ale zda se mi to trochu nesystemove ;-)

>Ale stejne myslim, ze pokud budes na virtualni konzole, kterou si dynamicky
>alokuje X-server, tak ti tvuj demonek stejne nebude fungovat...

Tohle bych od nej ani neocekaval :-), Xy by zaroven s timhle vubec bezet
nemeli.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael