Proxy na linux debian

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Květen 23 10:10:58 CEST 1997

> Skus trebars squid.XXX

Mozna, ze je to zase off-top., ale nevim, kde se mam zeptat. Pouzivam
proxy server squid na Linuxu a chodi to O.K. Netscape to umi v pohode
pouzivat, ale WS_FTP pod M$W jsem s tim nerozchodil. Chodi to nekomu?
Pripadne odpovedi, prosim radeji e-mailem. Dik.

			Miroslav Lednicky

--