grupa daemon => nenaloguju se telnetem ?

Dadak Jakub indad na fce.vutbr.cz
Pátek Květen 23 13:25:27 CEST 1997

Miroslav Dvorak wrote:

> slo by to asi takhle:
> v adresari /etc existuje soubor a jmenuje se tusim securetty a v tom
> jsou uvedeny tzv. bezpecne porty, takze staci tam dopsat nejake
> sitove porty pro telnet (ttypX ....) a pak by to mnelo chodit, ale ma
> to nevihodu: je pak mozne se pres telnet nahlasit jako uzivatel root.
> pokud to nevadi, pak by mnelo vyse uvedene stacit

Doslo mi hodne odpovedi, ale zadna to neresi

Popisu podrobneji stav:

v /etc/securetty mam samozrejme i ttypX
mam slackware 3.1

--
  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (

     !!!!!!!!!!! zmena e-mailu smdad -> indad !!!!!!!!!!