PEX, XIE extension

Ing. Miksicek Lukas dokt k336 miksicek na sun.felk.cvut.cz
Pondělí Květen 26 12:29:27 CEST 1997

Dobry den,

PEX je PHIGS extension a jde o podporu 3D zobrazovani primo v X
serveru, v podstate je to konkurence Open GL.

Pokud jde o XIE, dlouho jsem si myslel, ze je to XInputExtension, ale
dnes uz o tem nejsem na 100% presvedcen.

Chcete-li spoustet programy, ktere tato rozsireni pouzivaji, musi je X
server obsahovat. To se zjisti prikazem xdpyinfo.

Knihovny libPEX5 a libXIE podle mne pouze obsahuji volani funkci X
serveru (tim si ale vubec nejsem jisty).

Lukas Miksicek