passwd a netradicni username

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Květen 26 15:35:51 CEST 1997

Dobry den,

Mam nasledujici problem s passwd - uzivatel se jmenuje 160.217.2.230
vytvoreni je bez problemu, zmena hesla (kdyz jsem root) prikazem
passwd 160.217.2.230 je taky bez potizi. Kdyz se naloguju jako uzivatel
160.217.2.230 a zkusim si zmenit heslo prikazem passwd pak mi tento hlasi:

 passwd: User not known to the underlying authentication module

Zrejme spatne pochopi ty tecky ve jmenu. Neni nejaka finta jak zavolat
passwd aby to pochopil ? (Ty tecky ve jmenu mit potrebuju je to vlastne IP
adresa kterou dostane uzivatel pri loginu pres modem - jeji autorizace
probiha pres /etc/shadow jako u bezneho uzivatele)

S pozdravem