Sendmail - smerovani mailu

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 27 12:35:09 CEST 1997

Dobreho dne preji,

> 	jsem moc rad, ze mi sendmail docela slusne chodi, radu veci jsem
> nakonfiguroval i s pomoci teto konference a pomoci Vasi ( diky vsem ).
> Ted stojim pred dalsim ukolem, se kterym si bohuzel lamu hlavu jiz nekolik
> dni. Je to smerovani posty pro domenu "abcd" do jednoho e-mailoveho
> boxu. Firma ma vlastni postovni server, na kterem bezi taktez Linux a
> tento si bude v pravidelnych intervalech s nasim serverem vymenovat
> postu z/do internetu. O moznosti smerovani posty do jednoho boxu jsem
> nekde neco zaslechl ( nejspise zde ), ale jak to zajisti bohuzel ne.
> [...]

   Vrele doporucuji precist si v manualu od sendmailu (file op.me
ve standardnim sendmailovskem archivu, pripadne cf/README tamtez),
konkretne sekci zabyvajici se soubory "mailertable" a "virtusertable".

							Martin