uid a gid mezi Linuxem a SunOS

Vladimir `KLEO' Klejch kleo na vszbr.cz
Úterý Květen 27 17:53:57 CEST 1997

On Tue, 27 May 1997, Petr Skoda wrote:

> Subject: uid a gid mezi Linuxem a SunOS
>
> Uplne zoufaly prosim o pomoc :
>
> Zavedl jsem YP (alias NIS) mezi SunOS strojem a Linuxem (RH.4X), takze
> se berou passwd i group z NIS map.
> Ted ale je problem, ze uzivatelska groupa staff na sunu je 10, zatimco 10
> na linuxu je wheel. Ted nevim, jestli mohu vymazat /etc/group na linuxu -
> aby se vse bralo ze suna - a zmenit groupu vsech souboru s gid=100 (coz je
> v linuxu users, popr 50X - coz jsou individualni user group (vymysl
> RedHatu) na gid=10. Nakolik vubec je /etc/group dulezite - jen k
> [...]

Zdravim

Pro tyto ucely by mel byt ugidd ( vetsinou "/usr/sbin/rpc.ugidd" ) ,viz
man ugidd, ve spolupraci s nfsd.

Zatim jsem to nepouzival, ale prijde asi take cas na to, to nekdy zkusit,
proto rad znal zkusenosti ostatnich.

	Zatim
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.vszbr.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...