uid a gid mezi Linuxem a SunOS

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Květen 27 22:29:46 CEST 1997

On Tue, 27 May 1997, Jan Kasprzak wrote:

> Petr Skoda pise:
> : Je vubec nejake rozumne reseni jak mapovat UID, GID  pro korektni pouziti
> : NFS ?
>
> 	Jeste je moznost pouzit rpc.ugidd -- provadi to mapovani NFS
> pozadavku podle jmen uzivatelu a skupin misto cisel.

To jsem ani netusil, ze neco takoveho existuje ale bohuzel v
RH neni (aspon po upgrade se mi nic neobjevilo) - kde to lze najit ?

BTW: je nekdo , kdo provozuje suny a Linux vzajemne provazane - mapovani
sun disku pres NFS a pod ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   4752055            *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *