Problem s PLIP

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Středa Květen 28 19:33:03 CEST 1997

Koupil jsem standardni paralelni kabel (laplink) a pokusil jsem se jim
spojit dva pocitace pomoci PLIP pres paralelni porty.  Podle veskere
dokumentace, kterou jsem nasel, by to melo fungovat.  V obou
pocitacich mam v setupu nastaven paralelni port jako `standard'
(zkousel jsem i jine kombinace, vesmes s podobnym vysledkem).

Kdyz se pokusim provest ping nebo jinou sitovou operaci po teto "siti"
(je jedno, kterym smerem), tak sit nefunguje a prvni pocitac mi
vypisuje hlasky

   `transmitt timeout (1,86)' nebo `transmitt timeout (1,87)'

(podle nastaveni portu v setupu) a druhy pocitac (uvadim uryvek)

  eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x5, ISR=0x3, t=501.
  eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x5, ISR=0x3, t=450.
  eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x5, ISR=0x3, t=51.
  eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3, ISR=0x3, t=250.
  eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x5, ISR=0x3, t=344.
  eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x5, ISR=0x3, t=229.

Druhy pocitac ma ethernetovou kartu.  Hlaseni o `eth0' se vypisuji
prave kdyz je na teto karte ifconfig *down* (!), jinak se na druhem
pocitaci nevypisuje nic.  Poznamenavam, ze se patrne nejedna o nejaky
konflikt preruseni ci podobne -- na stejnem HW jsem bez problemu
provozoval tiskarnu.

Vi nekdo, v cem by mohl byt problem?
Dekuji za jakoukoliv radu.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell