Instalace RedHat 4.1 pres FTPko

Josef Kratky KRATKY na FCH.VUTBR.CZ
Čtvrtek Květen 29 09:33:04 CEST 1997

Zdravim vsechny

Pri pokusu o instalaci RedHatackyho Linuxu pres FTPko jsem obdrzel
mensi problemek - instalacni programek nebyl schopny zprovoznit moji
sitovou kartu:( Nasel jsem na ni napis "510-10002-004Ether16 V1.0",
coz by mohlo byt typove oznaceni(?). Pod DOSem se ovladac honosi
jmenem NE2000 a tak jsem se pri instalaci zameril na tuto kartu,
nicmene jsem vyzkousel i ostatni typy - porad se stejnym vysledkem -
napise to, ze nemuze najit tuto kartu:~(. Samozrejme, ze jsem zkousel
ruzne IRQ i IO i autodetekci a furt nic. Pod DOSem to pouziva IRQ(5)
a IO(2c0) a bezi to bez problemu...

Dik moc za vsechny napady...

                                                    PepaK