Hi

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Čtvrtek Květen 29 11:45:29 CEST 1997

On Thu, 29 May 1997, Radim HABALA wrote:

> Ahoj,
> mam maly problem. Pretocil jsem si AMD 5x86 ze 133 na 160 (4x40) MHz,
> zatim vse vypada OK. Ted bych prosil o radu, jak co nejlepe vyzkouset,
> jestli procesor vydrzi. Vzera jsem nechal asi 11x za sebou prekladat

To by melo stacit. Ja mam zkusenost se starsimy AMD 5x86/133, ktere
mely cely povrch keramicky, ze se pri prekladu jadra spolehlive prehrejou
a hodi to error 11. Novejsi maji takovy kovovy vystupek, na ktery se da
chladic a ty uz to nedelaji. U tech starsich dost pomohlo poradne namazat
procesor silikonem.

Pavel.

--
Pavel Kasparek
Brailcom o.p.s., Vysehradska 3, Praha 2, tel. 02/299151