Hi

SAVINEC na FENIX.ZCU.CZ SAVINEC na FENIX.ZCU.CZ
Čtvrtek Květen 29 12:09:00 CEST 1997

> Date sent:      Thu, 29 May 1997 10:23:26 +0200 (MEST)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Radim HABALA <Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Hi

> Ahoj,
> mam maly problem. Pretocil jsem si AMD 5x86 ze 133 na 160 (4x40) MHz,
> zatim vse vypada OK. Ted bych prosil o radu, jak co nejlepe vyzkouset,
> jestli procesor vydrzi. Vzera jsem nechal asi 11x za sebou prekladat
> jadro, bezelo to OK a zadnych chyb jsem si nevsiml (trvalo to celkem asi
> [...]

Mne to chodilo i na 166MHz (nez jsem si poridil P200) a
zadne problemy se nevyskytly. Jedine, co mohu doporucit
snizit tep. odpor mezi procesorem a chladicem pomoci
napr. silikonove pasty a podobne ...  Petr Savinec <savinec na fenix.zcu.cz>
  tel. 019/7236881-230(322)