Kniha o Linuxu

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Květen 30 06:53:26 CEST 1997

On Fri, 30 May 1997, Jaroslav Fikker wrote:

> Poradi mi prosim vas nekdo. Pred casem jsem v jednom obchode videl knihu v
> cestine o Linuxu. Bohuzel jsem jsem si o ni toho moc nezapamatoval. Vim
> jen, ze byla brozovana a obsahovala CD s distribuci Slackware (podle autoru
> byla ta distribuce trochu upravena pro potreby teto publikace).
> Nevite nekdo, jak se tato kniha jmenuje a kde se da pripadne sehnat? Budu
> vdecny i za tipy na jine publikace v cestine o Linuxu.
> Chci totiz s Linuxem zacit a nevim poradne odkud.
>
> Diky.
> --
> J. Fikker

Dobre rano,

Vase vzpominky nejsou uplne presne, pokusim se je upresnit.
Pokud vim u nas byly vydany tri knihy obsahujici informace o Linuxu (v
cestine):
"LINUX - Internet server", P. Satrapa a J. Randus
"Server v Internetu", L. Lhotka
"UNIX - LINUX", M. Brandejs
Z toho prvni knizka obsahuje CD s instalaci RH-3.03 upravenou.
O dalsich publikacich nevim.
Pokud mate zkusenosti s UNIXEM, jiste se velice brzy dokazete v Linuxu
orientovat sam, jinak bych z vlastni zkusenosti doporucil zacit
literaturou prave o UNIXU.

Zdravi
         Jaroslav Honsa.